Bestellen & Leveren



Bestelling plaatsen
Een bestelling plaats je heel simpel door de artikelen in het winkelmandje te leggen. Zodra je klaar bent met shoppen, klik je bovenin op het winkelmandje om je bestelling af te maken. Je kunt je bestelling plaatsen met of zonder account. Alle genoemde prijzen op de website zijn inclusief btw.
Direct na het bestellen ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Mocht het zo zijn dat je deze mail niet ontvangt, controleer dan even je ongewenste mail/spam. Kun je de e-mail hier ook niet vinden, controleer dan of je order op de website vermeld staat bij mijn account – mijn bestellingen. Staat je bestelling hier niet, neem dan even contact op met ons. We zullen je zo snel mogelijk helpen.

Bestelling wijzigen of annuleren?
Wil je je bestelling wijzigen of annuleren? Zolang je nog niet betaald hebt, kun je je bestelling nog wijzigen. Maar als je je bestelling eenmaal geplaatst hebt, dan kun je deze niet meer annuleren. Hierna kun je het product enkel retourneren (zie ‘Algemene voorwaarden’ en ‘Retourneren’ voor meer informatie over dit proces.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij zullen er uiteraard alles aan doen om je bestelling zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Artikelen die direct op voorraad zijn, worden meestel binnen 3 werkdagen bezorgd. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg. Mocht je vragen hebben over de status van je bestelling, neem dan even contact met ons op. We helpen je graag.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland bedragen 5,-. Voor bestellingen uit Europa bedragen de kosten 10,-.